När du tappat din biljett
Tappa bort-garanti
Om du registrerar ditt mobilnummer i vår app eller har ett användarkonto på Mitt konto där du har kopplat ditt kort, skyddas du av vår Tappa bort-garanti.
Hjälp, jag har tappat min mobil!
Har du biljetter i appen och av någon anledning inte kan använda den kan du ladda ner appen i en annan mobil. Logga då in med det mobilnummer som du angav vid registreringen. Då kommer du åt dina biljetter. Har du inte tillgång till en annan mobiltelefon kan du välja att logga in på Mitt konto och koppla ett plastkort till din biljett.
Behöver du radera appen och installera den på nytt? Då behöver du registrera ditt mobilnummer igen för att ta del av vår Tappa bort-garanti.
Hjälp, jag har tappat mitt plastkort!
Har du tappat ditt plastkort kan du logga in på Mitt konto och flytta biljetten till ett nytt kort eller till appen.
Behöver du ett nytt tomt kort kan du köpa det för 50 kr i någon av våra kundservicebutiker eller återförsäljare.