Vad söker du?

chat_bubble
Chatta med oss!
close

Förseningsersättning och reklamation

Ansök om förseningsersättning eller lämna in din reklamation

Har du drabbats av förseningar eller inställda resor när du rest med oss kan du ha rätt till ersättning. Hur du ansöker om förseningsersättning beror dels på var du köpt din biljett och dels var resan startade. Läs mer under fliken Förseningsersättning här nedanför.

Senast två månader efter händelsen behöver vi få in din ansökan. 

Handläggningstiden är just nu upp till 4 veckor. Har du ett ärendenummer så är du placerad i kö och ärendet hanteras i turordning – har du inget ärendenummer ber vi dig vänligen ansöka via korrekt formulär nedan.

Ansök om förseningsersättning

Till formuläret »

Lämna in reklamation

Till formuläret »

Förseningsersättning

Reklamation

Villkor för förseningsersättning

Logotyp Region Halland